گروه واران - منو بارون
blogers
icon

Music Up

موزیک های درخواستی از 1قرن پیش تا الان ...

گروه واران - منو بارون
توی رگبار سیاهی حسم انگار تازه مونده

 

اون نگاه سردت اما قلب گرمو سوزونده

 

من نگام ساده بود اما قلبتو ساده ندیدم

 

جز فریبو حس غربت من از عشقمون نچیدم

 

تو نخواستی تا همیشه قدر بودنو بدونی

 

سرنوشت ما همین بود من و تو تنها بمونیم

 

حالا جز چیک چیک بارون کسی اینجا آشنا نیست

 

وقت تلخ  رفتنه باز، دیگه اینجا جای ما نیست

 

من وبارون ،تو خیابون ،داریم از فردا می خونیم

 

که دوباره نکنه ما تنها بمونیم

 

 من وبارون تو خیابون داریم از فردا می خونیم

 


که دوباره نکنه ما تنها بمونیم

 

اشک چشمامو میریزم پشت پای تو عزیزم

 


تا شاید یه روز دوباره عشقو تو نگات بریزم

 

 
 وقتی که تو پیچ جاده آخرین نگاتو کردی دل من

 

یه لحظه لرزید فکر می کردم بر می گردی

 

فکر می کردم جای عشقت کینه تو صدام بمونه


 
از تو نگاه آخر از منوموندن بخونه

 

بعد از اون خدانگهدارزندگیم تیره و تاره

 

ولی عشقت توی سینم تا همیشه موندگاره

 

من وبارون تو خیابون داریم از فردا می خونیم

 

که دوباره نکنه ما تنها بمونیم


 
من وبارون تو خیابون داریم از فردا می خونیم

 

که دوباره نکنه ما تنها بمونیم

 


من وبارون تو خیابون داریم از فردا می خونیم

 


که دوباره نکنه ما تنها بمونیم

 

من وبارون تو خیابون داریم از فردا می خونیم

 


که دوباره نکنه ما تنها بمونیم


من وبارون تو خیابون داریم از فردا می خونیم


درخواستی دوست عزیز آسیه خانوم

MP3 128
Download


نظرات شما عزیزان:

سعید نجفی
ساعت17:48---4 اسفند 1391
سلام

من این آهنگ منو بارون از واران رو میخام راهنمایی کن طریقه دانلودشو

دیوونه شدم از بس صفحه رو باز کردمو نتونستم فایل دانلودشو پیدا کنم بیا وبلاگ من جوابمو بده

ممنونم اگه این آهنگو بهم بدیپاسخ: آهنگ رو سایت هست که دوست عزیز :) چندتا پست پایین تر ! روی دانلود کلیک کنین بعدش از سرور مدیافایر دانلود کنید :) رمز هم نداره !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
:پُست فوق را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
DaTe: 5 / 5 / 1391برچسب:, | TiMe: 1:16 AM | Via: EhsAn|


LasT PosT
» میثم هارد بوی - خانومی
» مهسا ناوی - نوازش
» حمید عسکری و محمود رامتین - گل نرگس
» زنده یاد جهان - حلالم کن
» گروه واران - منو بارون
» متن آهنگ های آلبوم طرفدار شادمهر
» Shadmehr Aghili - Tarafdar
» Dariush Ft. Faramarz Aslani - Ageh Ye Rooz
» Yas - Piydeh Misham
» Zacon Ft. Mori - Aha Boogoo
» Justina - Ghadam Be Ghadam
» خوش آمدید

Design By : faryadBseda.blogfa.com